معاون اول رئیس جمهور و وزیر صمت در بازدید از نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران جاب داک از غرفه سازمان مدیریت صنعتی در پاویون ایدرو در این نمایشگاه دیدن کردند.

سازمان مدیریت صنعتی با ارایه 4 سامانه خدمات کسب و کار در این نمایشگاه حضور دارد.

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در این بازدید در جریان جدیدترین محصولات و خدمات سازمان مدیریت صنعتی ایران در حوزه تسهیل کسب و کار قرار گرفت و کارشناسان مرتبط نیز توضیحات لازم را ارائه کردند.

ایجاد پرونده صلاحیت حرفه‌ای برای دانش آموختگان و متخصصان

سازمان مدیریت صنعتی با هدف تسهیل فرایند استخدام و اشتغال پایدار سامانه هدایت شغلی و توسعه اشتغال را در نخستین نمایشگاه کسب و کار ایران ارائه کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در حاشیه نخستین نمایشگاه کسب و کار ایران گفت : اصلی ترین وظیفه این سامانه ایجاد پرونده صلاحیت حرفه‌ای برای دانش آموختگان و متخصصان است که طی آن بر اساس شاخص ها و استانداردهای علمی ابعاد شخصیتی و صلاحیت‌های حرفه‌ای افراد توسط هیئت های علمی و ارزیاب سازمان مدیریت صنعتی مورد بررسی و سنجش قرار می گیرد.

ابوالفضل کیانی بختیاری با اشاره به پژوهش های صورت گرفته در حوزه اشتغال کشور که حاکی از عدم ارتباط مناسب بین متقاضیان کار و کارفرمایان است ، خاطرنشان کرد : سامانه جاب داک  پرونده صلاحیت حرفه ای متقاضیان کار را به صورت آنلاین و مصاحبه حضوری از دانش آموختگان دانشگاه ها با صحت سنجی آماده می‌کند که این مهم برتری این سامانه در مقایسه با سایر سامانه های کاریابی است که صرفاً رزومه افراد را بدون هیچگونه بررسی و صحت‌سنجی به کارفرمایان انتقال می دهند.

کیانی بختیاری افزود : شناسایی، جذب و نگهداشت نیروی انسانی یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های واحدهای منابع انسانی در سازمان ها و شرکت ها به شمار می رود که مشکل بزرگ آن صحت سنجی اطلاعات ارائه شده از سوی متقاضیان جذب و استخدام و تناسب سنجی این اطلاعات با اهداف سازمان است و کارفرمایان همواره هزینه های گزافی را بابت مصاحبه و جذب نیروهای انسانی از خیل عظیم متقاضیان کار پرداخت می کنند.

وی خاطرنشان کرد : در سامانه جاب داک ،همچنین امکان سنخیت سنجی بین شغل و شاغلان برای حفظ و نگهداشت نیروهای انسانی، جانشین پروری، تیم سازی و کادرسازی به سازمانها و شرکتها، خدمات خدمات مشاوره ای ارائه می دهد.

سازمان مدیریت صنعتی در نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران  در سالن ۵ و پاویون ایدرو به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود در حوزه، آموزش، مشاوره و انتشارات، پرداخته است.

معرفی انواع دوره های آموزشی مرتبط با حوزه کسب و کار، کوچینگ سازمانی و کارکنان،  رتبه‌بندی تعالی سازمانی ، نمایشگاه مجازی، رتبه بندی ای نماد و … از دیگر محصولات و خدمات ارائه شده سازمان مدیریت صنعتی در این نمایشگاه است.

نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران تا ۴ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران دایر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up