آغاز به فعالیت سامانه هدایت شغلی جاب داک

سامانه هدایت شغلی جاب داک به همت مرکز مدیریت استعداد و توسعه اشتغال سازمان مدیریت صنعتی، در سالروز 10 تیر 1401 به مناسبت روز صنعت و معدن و در گردهمایی دانش آموختگان سازمان مدیریت صنعتی و فعالان صنعتی کشور آغاز به فعالیت نمود. این سامانه با هدف ارائه خدمات ارزیابی صلاحیت حرفه ای، استعدادیابی شغلی، مهارت افزایی و تسهیل فرایند های هوشمند استخدام راه اندازی گردیده است. 

پرونده صلاحیت حرفه ای به چه دردی می خورد؟

ارزش اصلی پرونده صلاحیت حرفه ای ارزیابی های تخصصی اساتید سازمان مدیریت صنعتی می باشد. استفاده از یک پرونده یا رزومه ارزیابی و تایید شده توسط یک مرکز معتبر بین المللی و کشوری به شما این امکان را می دهد تا در مسیر رشد حرفه ای گام بردارید.

معرفی پرونده‌ های ارزیابی شده به کاریابی ها
دریافت گزارشات و بازخورد مدیران و ثبت در رزومه
دریافت فیدبک مدیران آموزش، منابع انسانی و گزینش در پرونده
معرفی دوره‌های آموزشی و مهارت افزایی متناسب با نیازها
نمایش برنامه توسعه فردی به شکل تحلیلی و تقصیلی
نمایش گزارشات تفصیلی ارزیابی‌های شخصیتی رفتاری

ویژگی های ما

آنچه زیست بوم جاب داک را متمایز میکند هدف مشخص آن یعنی اشتغال پایدار بر پایه انتخاب آگاهنه و هوشمند است.

شاهراه اصلی اشتغال پایدار

جاب داک زیرساختهای ارائه خدمات کاریابی به اشکال مختلف را فراهم آورده است. کاریابی های مختلف و معتبر می توانند از طریق جاب داک پرونده های ارزیابی شده متخصصین را با صاحبین فرصت های شغلی در میان بگذارند.

کاهش هزینه ها

دیگر نیاز نیست در سامانه های مختلف کاریابی و استخدام به دنبال شغل مناسب بگردید! در جاب داک فرصت های شغلی بواسطه حضور همه کاریابی های معتبر در انتظار شما خواهند بود.

بروزرسانی لحظه‌ای رزومه‌ها

تمامی اطلاعات برگرفته از ارزیابی های شناختی، عمومی و تخصصی، و گزارش های کارفرمایان، کاریابی ها و موسسات آموزشی و مشاوره بصورت لحظه ای در پرونده صلاحیت حرفه ای متخصصین بروزرسانی می گردد.

سادگی عملکرد

فرایند های ارزیابی شناختی، صلاحیت عمومی و حرفه ای به ساده ترین شکل ممکن صورت می‌پذیرد. لذا متخصصین صرفاً با طی کردن فرایند های ارزیابی می‌توانند در پروسه خدمت گیری جاب داک شرکت نمایند.

بروزرسانی استانداردها

ساختار جاب داک به گونه ای است که کلیه شاخص ها بر مبنای استانداردهای کشوری و بین المللی مورد ارزیابی و تحلیل قرار می گیرد. این شاخص ها بصورت مداوم و دوره ای مورد بازبینی و بروزرسانی قرار می گیرند.

انتخاب دانش محور

جاب داک محلی برای ارائه خدمات دانش محور و آگاهانه است. تسریع در خدمات توسعه اشتغال جز با بالا بردن سطح آگاهی ها صورت نمی پذیرد. بنابراین جاب داک ارزشی پایدار در توسعه فرایندهای اشتغال پدید آورده است.

شاخص های ارزیابی در پرونده صلاحیت حرفه ای چیست؟

برای تکمیل یک پرونده صلاحیت حرفه ای در جاب داک می بایست مولفه های اصلی مورد نیاز برای هر فرد در هر شغلی مورد بررسی قرار گیرند.

پرونده صلاحیت حرفه ای چیست؟

پرونده صلاحیت حرفه ای شامل اطلاعات ارزیابی شده، صحت سنجی و تحلیل شده توسط کارشناسان معتبر مرکز توسعه اشتغال سازمان مدیریت صنعتی است که به شکل آنلاین و همیشه در دسترس در اختیار متخصص قرار می گیرد. این اطلاعات قابلیت تغییر داشته و با ارتقای مهارتی، شغلی و حرفه ای متخصص پرونده بصورت خودکار بروزرسانی می گردد.

دانش

آگاهی ها

مهارت‌ها

تجارب

تحصیلات

علایق و رفتارها

استعدادها

پروژه‌ها

متخصصین در جاب داک دنبال چه می گردند؟

جاب داک محلی اختصاصی برای دانش آموختگان و متخصصین است. اگر در زمینه شغلی خود تحصیلات و مهارتهای لازم را دارید، در جاب داک می توانید پرونده تشکیل داده و بهترین مشاغل و فرصت های شغلی را انتخاب کنید. همچنین اگر نیاز به آموزش، مهارت آموزی و یادگیری و کارآموزی دارید جاب داک بواسطه همکاری با مراکز آموزشی، مهارتی و کارآموزی خود شما را در نیل به اهداف عالی شغلی تان هدایت میکند.

آنچه جاب داک را متمایز می کند چیست؟

چطور جاب داک در شرایط شغلی فعلی کشور می تواند اشتعال جدید و پایدار ایجاد نماید؟

ایجاد ارتباطات استخدامی آگاهانه

در جاب داک کارفرمایان براحتی به شناخت کافی از سطح دانش،مهارت، تجربه و توانمندیهای کارجویان دست می یابند و ابزارهای بهترین انتخاب را در دسترس دارند.

تسریع در فرآیند شناخت و استخدام

در جاب داک انتخاب بهترین افراد در چند دقیقه امکانپذیر است و دیگر زمان طولانی برای بروکراسی های اداری استخدام معنی پیدا نمیکند و دیگر زمان عامل بازدارنده استخدامی نیست.

تسریع در فرآیند شناخت و استخدام

در جاب داک انتخاب بهترین افراد در چند دقیقه امکانپذیر است و دیگر زمان طولانی برای بروکراسی های اداری استخدام معنی پیدا نمیکند و دیگر زمان عامل بازدارنده استخدامی نیست.

متخصصین

جاب داک با ایجاد پرونده صلاحیت حرفه ای برای کارجویان و شاغلین از طریق ارزیابی سوابق، تجارب، مهارت ها و شخصیت شغلی فرد و ارائه گواهی معتبر مخاطبین خود را جهت ارتقاء جایگاه شغلی هدایت می نماید.

کارفرمایان

کارفرمایان می توانند جهت ایجاد پرونده های تحلیلی و ارزیابی کارمندان سازمان، در راستای افزایش بهره وری سازمانی و تامین نیروی کار ارزیابی شده و دارای کارنامه صلاحیت حرفه ای، از جاب داک پنل اختصاصی دریافت نمایند.

کاریابی ها

کاریابی های معتبر حضوری و آنلاین فرصت های شغلی را بواسطه جاب داک در اختیار متخصصین ارزیابی شده قرار داده و یا متخصصین را به بنگاههای اقتصادی علاقمند به استخدام نیروهای انسانی معتبر معرفی می نمایند.

آموزشگاه ها

مراکز آموزشی متناسب با نیاز سنجی های صورت گرفته در ارزیابی های صلاحیت عمومی و حرفه ای، دوره های آموزشی مهارت افزایی و دانش افزایی خود را از طریق جاب داک به متقاضیان معرفی می نمایند.

خدمات جاب داک برای کارجویان

شناسایی وضعیت فعلی، ارتقای سطح دانش، مهارت و تجربه کارجو و در نهایت معرفی تضمین شده به کارفرمایان جهت استخدام و ایجاد اشتغال پایدار
رزومه ساز رایگان
ثبت مشخصات فردی، تحصیلی، شغلی و مهارتی و ایجاد رزومه شغلی
آزمون های خودشناسی

برگزاری آنلاین آزمونهای شخصیت شناسی، رفتارسنجی و استعدادیابی

کارآموزی حرفه ای
معرفی به شرکتها و کارگاههای شغلی معتبر برای تجربه آموزی موثر و کاربردی
ارزیابی شغلی
مصاحبه شغلی حضوری و شناسایی توانمندیها و مهارتهای شغلی و تحصیلی
ارائه گواهینامه شغلی معتبر
ارائه کارنامه وضعیت شغلی، با همکاری موسسات اعتبارسنجی معتبر کشور
آموزش های مهارتی عمومی و تخصصی
برگزاری آموزشهای ضمن خدمت جهت ارتقای سطح با همکاری موسسات آموزشی معتبر
keyboard_arrow_up